Neuvonta
Lue täältä useimmin kysytyt kysymykset ja mieltä askarruttavat asiat sekä vastaukset niihin. Jos et löydä täältä vastausta omaan kysymykseesi, ota meihin yhteyttä!
Miten tukea haetaan
Tukea haetaan Hyrrä-asiointipalvelussa täyttämällä hankehakemus.
Tästä Hyrrä-asioointipalveluun:Hyrrä-asiointipalvelu
Asioidaksesi Hyrrässä yrityksen tai organisaation puolesta, sinulla tulee olla asiointivaltuudet kyseiseen organisaation Suomi.fi-palvelussa. Tunnistautumiseen tarvitset henkilökohtaiset verkkopankkitunnukset, mobiilivarmenteen tai sähköisen henkilökortin.
Miten tunnistaudun Hyrrä-asiointipalvelussa
Voit asioida Hyrrässä yrityksen tai organisaation puolesta tai kirjautua sisään yksityishenkilönä. Asioidaksesi yrityksen tai organisaation puolesta, sinulla tulee olla asiointivaltuudet kyseiseen organisaation Suomi.fi-palvelussa. Tunnistautumiseen tarvitset henkilökohtaiset verkkopankkitunnukset, mobiilivarmenteen tai sähköisen henkilökortin.
Voinko jättää paperisen hakemuksen
Paperihakemuksia ei oteta enään vastaan, vaan hakemus tehdään sähköisessä Hyrrä-asiointipalvelussa.
Mitä teen kun Hyrrä-asiointipalvelu ei tunnista minua yrityksen edustajaksi
Asioidaksesi yrityksen tai organisaation puolesta, sinulla tulee olla asiointivaltuudet kyseiseen organisaation Suomi.fi-palvelussa.
Tästä lisätietoa valtuuksista: Suomi.fi valtuudet
Miksi hankkeen tukiprosentti on eri teillä kuin toisella Leader-ryhmällä
Kaikilla Leader-ryhmillä on oma itsenäinen hallitus, joka linjaa kyseisen ryhmän rahoitusta vastaamaan ryhmän omaan strategiaan ja rahoituskehykseen.
Hanke on käynnistynyt ja tuleekin tarve muutokselle mitä nyt tehdään
Pieniä muutoksia hankkeisiin pystymme tekemään jälkikäteenkin. Ehtona kuitenkin on, ettei muutosta ole tehty ennen yhteydenottoa meihin. Eli nyt yhteys meihin heti miten!